Paketresa Dubai

Om man ska åka på weekend och inte vill åka med Ryan air eller till någon destination de inte har så tycker jag att www.mrjet.se är en bra sajt att kolla på. Där får man förslag på flera olika flygbolag och massor av olika hotell i en överskådlig tabell.

Jag provade att göra en sökning på Dubai för långhelgen torsdagen 22a mars till söndagen 24e mars. I och med den långa flygningen behöver man ta en långhelg, annars blir det bara att flyga dit och hem. Om man vill få ut max av helgen bör man även ta ut måndag ledigt och resa hem då. Man kan ta ett flyg på torsdag eftermiddag och komma fram fredag morgon, så kan man ändå jobba halvdag på torsdagen.

Det jag fick fram av min sökning var flera hotell med flyg från strax över 4000 kr per person, helt överkomligt tycker jag! Just nu har MrJet en kampanj med 500 kr i rabatt vid bokning innan 31 januari, för paketresor med minst 3 hotellnätter. Passa på att fynda!

Här är länken till min sökning: Sökning på MrJet

Kommentera

