Trött på november?

Jag sitter och drömmer mig bort, närmare bestämt till det här stället…

Åh, vad jag önskar mig dit!

Den här fantastiska poolen med utsikt över underbart färgat hav hittar man på Ari Atoll, Maldiverna. Maldiverna är en ö-grupp som ligger sydöst om Indien och består av 26 atoller med 1192 öar, varav enbart 200 är bebodda.

Romantik på hög nivå

Efter en lugn dag på stranden kan man äta middag precis vid havskanten…

Dusch ute? Har jag också just nu, fats i en iskall barack på gården då min lägenhets stambyts...

Och efter att ha plaskat runt i saltvatten kan det vara skönt med en dusch. Dusch utomhus, hur härligt låter inte det? Om det är varmt ute vill säga…

Om man vill bo på det här hotellet så kan man resa med Fritidsresor. För pris på resan får man ringa till Fritidsresor, så det låter ju inte jättebilligt… Men vill man läsa på mer om resmålet, hotellet och se fler underbara resor kan man gå in här http://www.fritidsresor.se/resa/maldiverna/ari-atoll/kuramathi-island-resort/?season=vinter-11-12

 

Kommentera

