En ny reseblogg

Jag är en sådan person som älskar att resa och gärna drömmer mig bort till alla världens hörn. Tyvärr räcker ju varken pengar eller tid åt för att genomföra alla resor. Så istället tänkte jag ge utlopp för mitt ressug via den här bloggen och på så sätt förhoppningsvis inspirera och tipsa andra människor till härliga resemål.

 

Har DU något speciellt resmål du önskar inspiration eller tips om hotell, sightseeing, flygpriser så hör av dig, så ska jag hjälpa dig med det!

Kommentera

